Saturday, 22 August 2015

Langkah Pertama Sebagai WAHM

Salam Sayang Semua.


Teks: Farahzety Hanaffi (011-1507 8145)


Lama jugaklah rasanya saya tak kemaskinikan blog Farahan e-Shop ni. Al maklum lah sibuk menguruskan kerja di pejabat dan kembali menguruskan tugasan di rumah pula. Walaupun belum lagi tercapai hasrat saya untuk memulakan kehidupan sebagai seorang WAHM yang berjaya. Namun hasrat tu masih lagi teguh dan mengikut seperti yang saya rancangkan. Salah satu perancangan saya adalah dengan memasuki kelas Akademi Bekerja Dari Rumah.  Walaupun saya sudah lama menyertai kelas yang sangat sangat berguna ni . Saya seringkali membaca kembali nota nota dan tugasan tugasan yang Cikgu Zaila bekalkan. Sentiasa terhibur dengan omelan dan nukilan sahabat di dalam wassap sentiasa menjadi peneman saya sepanjang hari. Ada saja tips yang dikongsikan bersama. Last Call untuk bulan Ogos 2015, kepada sesapa yang berminat untuk menyertai kami di Akademi Bekerja Dari Rumah boleh lah hubungi saya seperti nombor tertera di atas.



No comments:

Post a Comment